Termeni si conditii

Termeni și conditii

1. Elemente definitorii

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Nutrifarm SRL, prin intermediul magazinului virtual www.moldovapetfood.md.

Definitii:

Cumparator - persoana fizică sau juridică, care efectuează comanda pe www.moldovapetfood.md.

Vânzător - SRL "Nutritfarm", având sediul în: R. Moldova, mun. Chisinău. str. Petru Rares, 77.

Magazin online - site, spațiu de comerț electronic, care este deținut de vânzător și are adresa Internet www.moldovapetfood.md. Aici sunt prezentate produsele și serviciile, condițiile de achitare și de livrare pentru înregistrarea acestor comenzi de către clienți.  

Site - www.moldovapetfood.md

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda – înregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor și serviciilor, în conformitate cu lista de produse oferite pe site.

Serviciu de livrare – serviciul, care oferă prestarea servicilor de livrare a comenzilor către clienți.

Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.


2. Dispozitii generale

2.1. Acest site este deținut și administrat de SRL "Nutritfarm"

2.2. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții) prezentate mai jos.

2.3. Acești Termeni si Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condițiilor de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului "Am luat cunoștință cu termenii și condițiile de vânzare pe site-ului moldovapetfood.md".

2.4. Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.

2.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat să monitorizeze modificările în mod regulat.

2.6. Clientul acceptă Termenii si Condițiile, apăsînd butonul "Confirmarea Comenzii", în ultima etapă de înregistrare a comenzii pe site.


3. Înregistrarea pe Site

3.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de client în timpul înregistrării.


4. Înregistrarea și termenul de livrare a comenzii

4.1. Comanda clientului poate fi preluată în următoarele moduri: prin telefon sau înregistrată de către client pe site. Detaliile de înregistare a comenzii sunt descrise în punctul "Cum să înregistrezi comanda".

4.2. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie să specifice următoarea informație:

• numele și prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii;

• adresa de livrare a comenzii;

• telefonul de contact;

• e-mail.

4.3. După înregistrarea comenzii, clientului i se oferă informația privind data preconizată, de transmitere a comenzii de către Serviciul de livrare. Data specificată depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vînzătorului, și timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.

4.4. Vânzătorul are dreptul de a refuza înregistrarea comenzii, în cazul în care Clientul a făcut deja comandă de 5 sau mai multe unități, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezența defectelor în aceste produse.

4.5. Toate materialele informative afișate pe site, au caracter consultativ și nu pot transmite în totalitate informația exactă despre proprietățile și caracteristicile mărfurilor. În cazul cînd clientul are întrebări privind proprietățile și caracteristicile produselor, înainte de a înregistra comanda, el trebuie să contacteze Serviciul de informații la numerele de telefon: 078 244 999, 078 ––– –––.

4.6. În cazul lipsei produsului comandat în depozitul vînzătorului, vânzătorul are dreptul de a anula comanda și de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificată, sau prin telefon.

4.7. În cazul anulării Comenzii preplătite, costul produsului anulat este returnat către client prin modulul în care a fost inițial produsă achitarea.


5. Livrarea

5.1. Metodele de livrare a produselor sunt menționate pe site.

5.2. Vînzătorul va face tot posibilul pentru a respecta condițiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventualele întârzieri în livrare, care pot apărea din cauza unor circumstanțe neprevăzute (traficului aglomerat, condițiilor meteorologice, sărbătorilor de stat), și nu din vina vânzătorului.

5.3. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul cînd acesta primește produsul și semnează în documentele care confirmă livrarea.

5.4. Costul de transport este calculat individual pentru fiecare comandă, în funcție de zona și metoda de livrare, și, uneori, în funcție de metoda de achitare, și este specificat în momentul înregistrării comenzii pe site.

5.5. În momentul livrării, produsul este transmis clientului sau persoanei denumite în calitate de destinatar al comenzii. Dacă persoana este incapabilă să obțină produsul, care trebuie să fie achitat în numerar, produsul se transmite persoanei care este gata să dea detalii cu privire la comandă (numărul de origine și / sau numele complet al destinatarului) și să achite complet comanda către persoana care efectuează livrarea.

5.6. La primirea comenzii, clientul trebuie să verifice aspectul exterior și ambalajul produsului, numărul de produse în comandă, integritatea. Orice reclamație ulterioară cu referire la aceste aspecte se consideră nulă.


6. Achitarea comenzii

6.1. Prețul produsului este indicat pe site. În cazul specificării incorecte a prețului produsului comandat de Client, vânzătorul în cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda după prețul corectat sau pentru a anula comanda. În cazul dacă contactarea clientului nu este posibilă, această comandă se consideră anulată.

6.2. Prețul produsului poate fi modificat unilateral de către vînzător.

6.3. Metodele de achitare a produselor sunt menționate pe site, în rubrica "Metode de achitare". Metoda de plată convenită se consideră metoda aleasă de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuării comenzii.

6.4. În cazul produselor preplătite, comanda este acceptata pentru procesare, numai după ce banii necesari sunt înrolați de către Client în contul curent al Vânzătorului. Produsul nu poate fi rezervat la comandă, iar vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea lui în depozit, specificată în momentul înregistrării comenzii, și ca consecință, se poate mări termenul de livrare.

6.5. În cazul achitării produsului cu cardul bancar, autentificarea operațiunii se efectuează de către bancă. Dacă banca are motive să creadă că operațiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuze această operațiune. 


7. Returnarea produselor

7.1. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare.

7.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment, înainte de primire a acestuia, și după primirea mărfurilor – în termen de 14 zile, cu excepția zilei de cumpărare. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul dacă se păstrează aspectul exterior, proprietățile de consum, precum și un document, care dovedește faptul și condițiile de cumpărare a acestui produs.

7.1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzătoare, cu proprietăți individuale specifice, în cazul în care produsul specificat poate fi folosit doar de către client.

7.1.3. În caz că clientul refuză podusul în conformitate cu p. 7.1.1., vînzătorul îi returnează suma achitată pentru produsul returnat, cu excepția costului de livrare, nu mai târziu de 15 zile de la data de primire de către vînzător a cererii scrise din partea clientului.

7.1.4. În termen de 14 zile de la primirea comenzii, în afară de ziua de cumpărare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzătoare cu un alt produs similar.

7.1.5. Dacă la momentul adresării Clientului, produsul similar nu este în stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda și de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vânzătorul trebuie să ramburseze suma de bani achitată pentru produsul returnat în termen de 15 zile de la data de returnare a mărfii.

7.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare

7.2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzătoare vânzătorului sau producătorului, și are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate în decursul perioadei de garanție, termenului de valabilitate, sau dacă acest termen nu este specificat, într-o perioadă de timp rezonabilă, care nu depășește un an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzătoare.